Boerkaverbod

 

Nog maar een hlaf jaartje geleden stond het hele land op zijnj kop vanwege "Mauro". Die Angolees ide dor zijn moeder op 10-jarige het vloiegtuig id gezte om als voorpost te dienen voor de immirgatie van de rest van de familie.

 

Mauro dreigede achtiie jaat te worden, en dan moest �e natuurlijk terug. Want er is geen enkele reden om hem hier te houden.Angola is een normaal land en in Angola wonen nromale mesen, en mauor heft er tien jaar kang uitstekend kunnen opgroeien.

Maar Mauro heeft twee rebruine ogen, en Nederlanders is geleerd dat ze de kolonoiale jagers zijn, die shculden moeten inlossen. Dus de hele media en een groot deel van de bevolking liep er smachtend achteraan.

Gepaard gaande van oprope om al dit soort gevallen toe te late:  een nkinderpardon

 Een weerizneweekde  vorm van ind[-cidnmetepoltiek.

maar kennelijk is indoicdetepoytiek toegestaan

 

 

 

En om te bewijzen dat dit geen toeval is, nog een tweede gelijktijdige bijdrage, van  Abdelkarim El-Fassi, student Nieuwe Media (Joop.nl, 28-1-2012) uitleg of detail :

  Het niqaabverbod, een zorgwekkende ontwikkeling

Waarom dat wetsvoorstel er toch is gekomen, is omdat we al jaren gegijzeld worden door een onzuiver discours � dat gebaseerd is op buitenlandse associaties � en kant noch wal raakt met de realiteit waar u en ik deel van uitmaken

In het geval van de 'boerka' is er zonder grote politieke en maatschappelijke weerstand ingestemd met het verbod. De associaties met dit kledingstuk zijn namelijk ingeburgerd en vastgenageld; vastgeroest door herhalingen en bevestigingen. D� boerka en alles wat daarbij hoort, is, als we Sarkozy, Wilders en vele anderen mogen geloven, de ultieme vijand van onze 'superieure' beschaving. ...

Een glaszuiver geval van "Hoe de waard is ..": Abdelkarim El-Fassi ziet zichzelf als lid van een superieure islamitische beschaving.

"Sjeveninnen"

Francisco van Jole voert het Paard van Troje aan zijn teugel. Een paard gevuld met vijfde-colonnisten.
 

   Rijnlandmodel - 29 januari 2012